Tid

Tänkte slänga in en uppdatering också.

Jag tror att tentan gick helt okej, borde ha klarat den men eftersom att man måste ha en viss del poäng på växelström och en annan del på likströmmen är jag inte helt säker på att det kan ha gått vägen. Ni får helt enkelt hålla tummarna. Jag har under de senaste två veckorna fått väldigt många okända samtal till min mobil vilket irriterar mig något så fruktansvärt. Ge upp någon gång?

Hur som helst. Om 4 dagar var det 1 år sedan jag stod tillsammans med alla 3:or på GTG och tog studenten. Kan inte fatta att det har gått ett helt år nu. Jag tänker på er alla så himla mycket och saknar er. Skulle gärna gjort om den underbara dagen så många gånger. Alla minnen vi har ligger mig varmt om hjärtat. Säger bara att nu till sommaren blir det att träffas och ha någon rolig fest eller segling som bara vi kan ordna eller vad säger ni?



Pratade precis en liten snabbis med Alinde men även när hon har sommarlov så har hon lite fullt upp men jag gillar henne ändå. Hon skulle ringa upp om en liten stund så det blir säkert bra!

Tills dess skall jag bara ligga framför datorn och njuta, imorgon drar tentaplugget för sista tentan igång och jag måste ju bara mentalt redo för inget liv fram tills på lördag! För på lördag kommer den bästaste hit och jag blir ju så glad av bara tanken. Tänk då hur glad jag kommer att bli av att han är här!! Iiiiiiiie :D

Nej men nu skall jag avsluta detta och bara njuta! Ha en bra kväll alla!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0