Halvtråkigt

Jag tror jag blev utmanad så bara för jag har lite halvtråkigt så blir det att svara på utmaningen!

LISTA/UTMANING

 

Matvanor:

Bästa maträtt? Grillat kött med färskpotatis
Bästa efterrätt? Kladdkaka
Bästa dryck? Tro det eller ej men vatten
Hatdryck och maträtt? Öl och blodpudding?
Bästa alkoholdryck? Strawberry daiquiri.
Använder du smör på smörgåsen? Ja
Smågodis eller färdiga påsar? Smagodis!
Bästa soppan? Skaldjursspoppa
Favoritglass? Mujkglass

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Väldigt lite nu för tiden.
Har du mer skor än kläder? Nej
Favoritplagg? Leggings
Favoritfärg på kläder? Beror på men har mycket svart tyvärr.
Favoritfrisyr: Lockigt
Bästa mönster? Blomigt
Bästa accessoar? Halsband :)
Underkläder? Snygga fast bekväma
Hatplagg? Långklänning (på mig i alla fall)

 

 

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? PLUGGAR..
Vad vill du bli? Färdigutbildad civilingenjör!
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja, mycket att göra bara!
Är lönen viktigast? En stor del i alla fall!

 

Lite allt möjligt:
Har du barn?  Nej
Är otrohet okej? Absolut inte!
Älskar du någon? Flera stycken, några mer än andra ;)
Betyder familjen mycket för dig? Ja.
Vart åker du helst på semester? Till solen!
Bästa klimatet? Sol och värme, sommaren är bäst!
Hemmafest eller krogen? En kombination? :D

Skulle utmana också? Johanna, Denise och Malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0