Nedräkningen är snart slut!

Godmorgon!

Jag har sovit kanon gott! Även om jag hade kunnat önska att det hade kunnat få vara i någon timme till. Men man får ta vad man får. Anledningen till att jag sov så gott som jag gjorde var nog för att jag och min kusin var på en riktig lång promenad igår. Sen när jag kom hem så blev det lite stryketräning och efter det var jag helt slut. Jag somnade redan vid tjougo över tio. Många tycker kanske inte det är så tidigt, kanske inte jag heller men det var tidigare än vad det har varit på mycket länge så det kändes bra.

imorgon eftermiddag är det tenta. Innan dess skall jag ha hunnit packa allt som jag skall ha med mig under de två och en halv månad hemma. Jag har panik. Hur skall man få packat allt så att man inte känner att man har glömt något det första som händer. Blir i alla fall att packa allt ikväll eftersom imorgon efter tentan är det TENTAFEST och det finns ingen tid att packa i ordning allt. Sen på torsdag åker jag tåget 13.48 så då finns det bara lite tid att se till att allt är i ordning i lägenheten innan tåget avgår.

Det har tydligen varit en väldans massa krångel med tågen nu de senaste dagarna och det gillar jag ju inte alls. Jag och Josse brukar alltid råka ut för sådana saker när vi åker tillsammans och det brukar alltid ta dubbelt s¨lång tid att ta sig hem och det är inget jag orkar att göra nu på torsdag!

Nu skall jag strax åka till universitetet för att göra en sista kraftansträngning inför tentan. Det känns sjukt galet att jag snart har gått ett år på Universitetet! Något som kändes så sjukt långt bort för ett år sedan har jag gått en femte del av! Jag är snart 1/5 dels civilingenjör! Inte alls långt kvar om man tänker efter. Josse kommer att börja på sitt tredje år och det måste ju vara ännu mera sjukt! Aja ni förstår poängen. Tiden går sjukt fort! Snart är man 24 och klar! Så känns det!

Nu är jag hemma om 56 timmar! Förbered er på en awesome sommar!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0