Inlägg under lång tid!

Godmorgon på er alla solstrålar!

Det är sol ute och jag har bestämt mig för att plugga hemifrån idag. Detta för att jag skall hinna att tvätta och städa undan innan Patrik kommer hit imorgon! Mina ben orkar inte en cykeltur idag utan det blir till att vila dem, har kört ganska intensivt med dem under ett tag så nu blir det att ta det lite lugnare för att inte överbelasta dem!

Det skrev jag klockan 10:20 nu är klockan 15:40 haha man kan inte alltid vara bra. Jag har i alla fall tänkte skriva om vad jag kommer att göra idag. Jo förut kom de andra hit så åkte vi tillsammans till Bergvik för att handla lite alkohol till helgens händelser. Även om jag fortfarande inte har kommit fram till om jag kommer att hinna grilla hemma hos Daniel och Josefine idag. Skall försöka i alla fall. Måste bara hinna tvätta och fixa en grej som jag inte kan skriva här för då förstör jag min plan ;) Får berätta imorgon istället :)

Blir det att jag åker iväg spenderas nog kvällen framför en bra film eller liknande. Under tiden som jag tvättar! Usch så tråkigt det är att tvätta men det måste ju göras, gillar inte heller att gå ner till min tvättstuga den ligger så obehagligt till. Det var också påväg ner till tvättstugan som jag stukade foten något så brutalt. Så ni förstår säkert min poäng.

Nej nu blir det lite mera plugg. Ha en bra helg för det vet jag att jag kommer att ha!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0