Bloggar från mobilen

Jag vet att jag inte har uppdaterat på evigheter men jag har helt enkelt inte orkat. Men nu tänkte jag ta tag i det och berätta lite om vad som har hänt och vad som kommer att hända så håll i hatten.

Jag och Kristin var som sagt i både London och Paris. En resa som jag verkligen aldrig kommer att glömma och jag är så sjukt nöjd med allt som vi fick se och uppleva. Bilder från resan kommer upp om ett tag. Jag är typ aldrig framför datorn längre så vill folk ha tag i mig är det bara att ringa eller smsa för det går inte på annat sätt! Just nu är jag i karlstad med Johanna och imorgon skall vi försöka lösa allt som är kvar. Min dumma läkare har ju krånglat till det så jag får panik... Men det blir nog att vi åker hem imorgon. Sen tänkte jag bara att tillägga att min pojkvän är den bästa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0