Inför resan

Godmorgon, eller kanske inte morgon längre.

I alla fall. Jag har packat väskan och nu skall jag om en liten stund bege mig mot Göteborg och hämta upp min solstråle. Kristin kommer med tåget klockan 15:20 efter det bär det av mot Kode igen för att vara här tills vi imorgon beger oss mot London! Vi har inte planerat så mycket av vad vi skall göra men jag antar att det är vad som kommer att ske under kvällen.

Men innan tåget kommer in skall jag växla pengar och hämta lite mediciner på Apoteket!

Vill passa på att gratulera två underbart sköna människor som fyller år idag!

 Grattis Elin på 20 års dagen!






Bilderna är ifrån sommras när vi tre seglade till Knippla och fick motorstopp i hamnen.

Vill även gratulera Cicci som blir 20 idag! Grattis!







Rhodos 2010




Hennes bal 2010.

Nej nu skall jag försöka göra klart allt och sen bege mig iväg. Skall försöka att uppdatera innan jag åker men det är inte säkert att det blir så. Hur som helst blir det nog ingen uppdatering när jag är iväg men vi får väl se. Allt är möjligt! Ha det bra i alla fall!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0