Torsdag morgon!

Godmorgon på er!

Min väckarklocka ringde första gången 05,30 men så blev det att jag ändrade om den eftersom jag inte hade några lektioner så behöver jag inte vara i skolan lika tidigt. Om ni undrar varför jag har klockan på 05,30 så är det för att jag fungerar på ett sådant sätt att jag behöver snooza med min väckarklocka för att succsesivt vakna till. Har aldrig kunnat bara vid första tonen gått ur sängen direkt. Jag behöver tid att vakna! I alla fall nu har jag varit vaken ett tag men gick upp för en halvtimma sen och nu är jag mer eller mindre klar för att bege mig till skolan. Skall bara packa ihop mina böcker som har legat bredvid mig i sängen inatt. Så är det när man pluggar hela tiden.. Tur att det är 7 dagar kvar tills jag är i GÖTEBORG igen!! :D



Jag och min syssling Linda 2009!



Samma veva 2009.

Jag saknar mitt lång blonda hår. Tror att jag kommer att spara ut mitt hår igen, eller vi får se hur långt jag kommer i den processen men jag får käka mina b-vitaminer aktivt så går det i alla fall lite fortare.

Eller vad tycker ni? Kort eller långt? Naturlig färg eller blond? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0