Stress

Goddag!

Jag sitter i skolan och pluggar, usch vad jag längtar till sommaren nu! Bara kunna släppa allt och må lite bättre än vad jag gör just nu. Aja det är bara åtta dagar kvar nu så det gäller att sätta fart och på lördag blir allt lite bättre igen så jag tror jag överlever.

Idag har jag officiellt lämnat bort min lägenhet på campus! känns förbaskat bra, dock skall jag tillbaka dit imorgon på middag med alla i korridoren, känns ju lite galet men skall bli kul ändå. Vet bara inte vad jag skall laga för mat men det löser väl sig!

Nej nu är jag sådär stressad över allt igen så jag gör inget men jag skall ta tag i allt igen så jag klarar den här tentan.,


Kommentarer
Postat av: kristin

jag vet inte heller vad jag ska laga, vi kan kanske komma på nått tillsammans? :)

2011-06-01 @ 12:38:13
URL: http://krstn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0