Sommarlov!

Godmorgon!

Om ni inte har klurat ut det så jag har SOMMARLOV och jag kunde inte vara gladare! Det är mycket som talar i min fördel nu! Allt med Patrik kunde inte vara bättre även fast jag tror att det blir det nu när jag kommer hem! Inget skolarbete är ett minne i bakhuvudet ett tag och man slipper äntligen tänka och prata om skolan konstant! Hoppas bara att alla följer mitt exempel och inte frågar mig om skolan osv. Vi kan prata om något annat!

Imorgon är det studenter för fulla muggar. Mina två kusiner tar studenten och även Patriks lillebror. Jag skall försöka att hinna med allt och alla under denna dag. Det tror jag kommer gå bra. Hoppas bara att det blir fint väder så man slipper gå runt med Paraply. Ser inte allt för ljust ut dock. Lördag är det sommaren första jobbpass!

På tisdag åker jag och Kristin till London/Paris och det skall bli väldigt spännande. Hon kommer ner till mig den 13:e Juni och sen åker vi dagen efter från Landvetter.

Midsommar som egentligen är min huvudpunkt i denna uppdatering! Min goa vän Elias blir 20 och vi har sagt att vi skall grilla och bara ta det lite lugnt. Men eftersom jag är borta enda fram till dagarna innan så får någon annan ta och planera detta. Elias känn sig manad. Jag har pratat med Jonas och Cicci. Vi kunde kanske vara hos David men du får ta och kolla upp detta! Vill du inte planera får du bolla iväg det till någon annan kille! Haha!



Jonas överraskningsfest när han blev 18 år 2009! Så sjukt charmig bild! :)

Nej nu måste jag fortsätta att packa. Tåget går 13:48. Wooooooooooho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0