Ledig förmiddag

Hej!!

Sitter i Patriks lägenhet, har varit ute och solat vid fästningen en stund men det blev lite för varmt så jag var inte där alldeles för länge. Blir att sola mer imorgon då jag skall vara med Jessi och Alinde och förbereda båten för sommaren 2011. Grymt!!!

Klockan fem skall jag jobba, blir att jobba till stängning sen åker jag tillbaka hit och spenderar kvällen här. Det är bara 10 dagar kvar tills jag och Patrik åker till Grekland! Kommer bli så sjukt mysigt och underbart så jag får bara världens leende bara jag tänker på det! WIIIIIIIIIIIIIE!

Nu skall jag se på vänner. Det är verkligen en grym serie och man kan se den om och om igen, min pappa frågade hur jag kan tycka det är kul att se på en hel serie och tråots att jag förklarade med att det finns en sammanhang i en hel serie så kunde han inte riktigt förstå varför. Jag förklarade ju lite mer detaljerat men ni fattar ju poängen hoppas jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0