klockan 19 är det SOMMMARLOV!!!

Godmorgon!!

Hoppas ni har sovit gott! Det har jag gjort i alla fall! Idag är det tenta så klockan 19 ikväll är det sommarlov! FY FAN VAD UNDERBART! Ursäkta språket. Dock åker jag inte hem förrän imorgon vid tjugo i två men det kommer fortfarande att räknas som sommarlov och jag kommer njuta minst lika mycket!

Hur jag kommer att få med mig allt är verkligen ett mysterium. Ingen som har tid att plocka upp mig istället? Denna packning skall/är anpassad för en sommar i Sverige. Hade det varit en i grekland så tror jag att det hade varit lite lättare. Men nu skall sommarkläder, skor som pasar till sommaren regnkläder som passar till Sveriges mindre bra dagar. Mediciner, toalettartiklar och massa annat som jag behöver ha under mina månader hemma! Finns tyvärr lite skolböcker som måste med också!

Ikväll skall det bli lite tentafest. Blir inte så mycket till fest för min del men jag skall i alla fall med ut och äta. Känner att jag hellre satsar på att bli klar med min packning och fått städat och torkat av allt innan jag åker hem också! 

Nej nu skall jag till läkaren, så ni får ha en bra dag allihoppa! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0