Ensam igen

Hej alla människor!

Jag har lite saker som jag kan uppdatera om så tänkte passa på nu när jag är ensam igen. Den känslan när jag lämnar Patrik vid tåget är aldrig roligt. Antar att det aldrig kommer att bli det heller. I alla fall.

Vi var som sagt i lördags och spelade biljard! Och jag måste ändå säga att det var ganska jämt. Vi hade båda våra upp och ner gångar. Men det var kul tills dess att min mage började krångla som fan. Det slutade med att vi åkte taxi tillbaka till Bellevue för bussen skulle inte gå och jag mådde inte bra.

I söndags hade vår bränna inte lagt sig fullt ut så vi hoppade att åka och sola ännu en dag. Istället blev det att vi åkte intill centrum och vandrade runt där tills klockan vart kvar i tre för då hade vi bokat biljetter till Pirates of..



Filmen var helt okej även om jag kunde tycka att vissa gånger var den lite långsam, hände inte allt för mycket. Men helheten av filmen var faktiskt bra! Det lär ju komma en till film i framtiden. Får se om hur den är.



Underbara människa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0