Grekland!

Hejsan!

Jag fortsätter min trend med att vara sämst på att uppdatera men jag gillar läget!

I alla fall så måste jag ju börja med att säga att Metallica och the big 4 var betydligt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig och jag hade en riktigt mysig kväll där, var mindre roligt att gå upp efter 7 timmar och jobba men det gick bra i alla fall.

Det har varit jobb måndag-onsdag denna veckan och idag har jag varit ledig. Har fram tills nu hunnit växla pengar, köpt ny bikini underdel´, sett på det regnar köttbullar och nu är jag hos Carro. En ganska så effektiv dag må jag säga. `Senare blir det hem och packa för imorgon åker jag och min älskling till grekernas land och värmen :D

Kommer bli sjukt underbart, kanske kan hålla en liten tumme för att det blir flygstrejk och vi blir kvar där nere. Jag hade inte klagat i alla fall.

Nej men nu skall jag hjälpa Carro med maten. Ha det så bra så kommer det förmodligen en uppdatering efter Grekland!

Massor med kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0