Fars dag

Jag skrev ett långt inlägg imorse men det försvann... Orkar inte skriva om allt igen. Så nu skriver jag bara de viktigaste i korta meningar

Grattis pappa på fars dag.

Det var underbart kul att ha min familj här igår.

Känner mig som jag kommer bli sjuk men hoppas inte att det blir så.

Får reda på tentan nu i veckan och jag drömde att jag kuggade den, så får inte bli fallet!!!

Nu skall jag gå till en i min klass och äta pannkakor.

Sen hem till Josse!

Som sagt det blir inte ett avancerat inlägg idag. Är sjukt seg.

"Fyll inte livet med dagar utan dagen med liv"- mitt favorit citat

Kommentarer
Postat av: johanna

det va roligt att vara med dig också<3

2010-11-15 @ 17:47:50
URL: http://sweeeettt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0